شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۴۳۹۴۳
سه‌شنبه ۱۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸

فکرشهر: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر گفت: دبیرخانه سومین جایزه انتخاب کتاب سال استان بوشهر فراخوان این جایزه را منتشر کرد. 

به گزارش فکرشهر از ایرنا، عبدالرحیم افروغ روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: فراخوان سومین جایزه انتخاب کتاب سال با هدف شناسایی و معرفی کتاب‌های شاخص استان، حمایت از نویسندگان و مولفان و ترویج فرهنگ کتاب و تشویق و ترغیب جامعه به حوزه کتاب منتشر شده است‌.

وی افزود: بخش اصلی فراخوان در همه رده‌های موضوعی، بخش جنبی با موضوع‌های طراحی جلد، تصویرسازی و خلاقیت و همچنین بخش ویژه در ارتباط با فرهنگ و هویت بوشهر سه بخش سومین جایزه انتخاب کتاب سال بوشهر است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: ناشران، نویسندگان، مولفان و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر فرم شرکت در این دوره را دریافت و به همراه دو نسخه از کتاب به اداره کل ارسال کنند.

افروغ یادآور شد: آثار ارسالی باید در بازه فاصله زمانی فروردین سال ۱۴۰۰ تا اسفند ۱۴۰۱ برای اولین بار چاپ و منتشر شده باشد.

وی بیان کرد: کتاب‌های ارسالی باید دارای برگه اعلام وصول بوده و برای نخستین‌بار در سال ۱۴۰۱ منتشر و همچنین نویسنده، مؤلف و مترجم اثر ارسال شده نیز باید بومی استان باشد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر تاکید کرد: کتاب‌های کمک‌درسی و عکس‌برداری‌شده از کتاب‌های خارجی داوری نمی‌شود.

افروغ با اشاره به اینکه آثار ارسال شده پس از داوری بازگردانده نمی‌شود، بیان کرد: متقاضیان باید آثار خود را تا روز سه‌شنبه ۳۱ مرداد ماه ۱۴۰۲ ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۲۰۵۳۶_۰۷۷ تماس حاصل کنند.

وی یادآور شد: آیین اختتامیه و اعلام نتایج سومین جایزه جایزه انتخاب کتاب سال بوشهر آبان ماه ۱۴۰۲ برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر